Φωτογραφία από την ολοκλήρωση της συμφωνίας για την αγορά του Elli T.
|
H ικανοποίηση και ο ενθουσιασμός για το «όνειρο που έγινε πραγματικότητα» κυριαρχεί στην Cretan Lines, η οποία είναι πλέον η ιδιοκτήτρια του πλοίου Elli T., το οποίο θα δρομολογηθεί στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς.
Η εταιρεία προγραμματίζει ότι θα μπορέσει να δρομολογήσει το πλοίο σύντομα - τον Μάιο - ώστε να προλάβει τη φετινή τουριστική σεζόν και ταυτόχρονα καλεί τους ρεθυμνιώτες να στηρίξουν οικονομικά την προσπάθεια.
«Πλέον είναι βεβαιότητα το εγχείρημα αυτό και δεν υπάρχει αμφιβολία. Περιμένουμε την έμπρακτη στήριξη των ρεθυμνιωτών, να αποδείξουν ότι το θέλουν το πλοίο», είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Νικολούδης.
Σημειώνεται ότι το ταμείο της Cretan Lines τώρα είναι άδειο, διότι όλα τα χρήματα που είχαν συγκεντρωθεί θα δοθούν ως προκαταβολή για την αγορά του πλοίου, επομένως για την αποπληρωμή αλλά και για να μπει άμεσα σε λειτουργία το πλοίο, χρειάζεται η ενίσχυση φορέων και πολιτών που θα αγοράσουν μετοχές.
Το κόστος για την αγορά του πλοίου είναι 3.400.000 ευρώ και ως προκαταβολή δόθηκε το ένα εκατομμύριο. Το υπόλοιπο ποσό θα εξοφληθεί σε 22 μηνιαίες δόσεις.
Το πλοίο υπολογίζεται ότι θα έρθει στο Ρέθυμνο περίπου στις 25 Απριλίου και θα ξεκινήσει τα δρομολόγια όταν η εταιρεία θα είναι έτοιμη, κάτι που υπολογίζει ότι θα καταφέρει μέσα στον Μάιο.
Σε εκκρεμότητα είναι η έγκριση της δρομολόγηση του πλοίου από το υπουργείο, που αναμένεται να γίνει σύντομα, καθώς και η πρόσληψη του προσωπικού.
Το πλοίο, σύμφωνα με τον κ. Νικολούδη, έχει όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις από νηογνώμονα και το υπουργείο σχετικά με την ασφάλειά του και αν χρειαστεί θα ζητηθεί η ανανέωσή τους.
Επίσης δεν έχει αποφασιστεί το κόστος τους εισιτηρίου του πλοίου, είναι κάτι που θα αποφασιστεί τις επόμενες ημέρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο δεν θα μετονομαστεί, καθώς η διαδικασία είναι χρονοβόρα και δαπανηρή όπως μας είπε ο κ. Νικολούδης, ενδεχομένως όμως αυτό να γίνει αργότερα.
Υπενθυμίζουμε πως το πλοίο είναι ηλικίας 36 ετών, έχει μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβων, ενώ ο ξενοδοχειακός του εξοπλισμός είχε αλλαχθεί προ διετίας και επισκευάστηκε μέσα στον ίδιο χρόνο και η μηχανή του. Μπορεί να εκτελέσει το δρομολόγιο σε επτά ως εννέα ώρες μέχρι τον Πειραιά. Κατασκευάστηκε το 1976, έχει μήκος 136 μέτρα και πλάτος 23 μέτρα.
Όποιος θέλει να στηρίξει οικονομικά την εταιρεία μπορεί να απευθυνθεί σε όλες τις τράπεζες του Ρεθύμνου, καθώς έχει ανοιχτεί λογαριασμός, ενώ το Σαββατοκύριακο ενδεχομένως να γίνει μια ενημερωτική συνάντηση για τον κόσμο.
«Σαν μέλος του Δ.Σ. του Συνεταιρισμού Cretan Lines αλλά κυρίως σαν ρεθυμνιώτης, που αγαπά και νοιάζεται για τον τόπο του, χαιρετίζω την επιτευχθείσα, καταρχήν, συμφωνία για καράβι στο Ρέθυμνο (παρά τις επιμέρους επιφυλάξεις μου) και θα αγωνιστώ με όλες τις δυνάμεις και προς κάθε κατεύθυνση για την ευόδωση αυτού του σκοπού.
Η προσπάθεια πρέπει να τύχει της καθολικής συμμετοχής όλων ανεξαιρέτως των απανταχού Ρεθυμνιωτών.
Δυστυχώς η οικονομική συγκυρία που βιώνουμε όλοι μας δεν είναι σύμμαχος αυτής της προσπάθειας. Πιστεύω όμως ότι όλοι μαζί μπορούμε, και θα πρέπει να τα καταφέρουμε.
Ας αφήσουμε στην άκρη τα λίγα που μας χωρίζουν και ας ψάξουμε όλοι μαζί να βρούμε αυτά που μας ενώνουν, που είναι και περισσότερα και σημαντικότερα.
Η επιτυχία αυτής της προσπάθειας δεν θα είναι επιτυχία κανενός, αλλά επιτυχία όλων μας.
Αν το δούμε έτσι, δεν έχω καμιά αμφιβολία για το αίσιο τέλος της.
Στο παρελθόν έγιναν πολλά και αδικαιολόγητα λάθη που είχαν σαν αποτέλεσμα το Ρέθυμνο να ταλαιπωρείται μέχρι και σήμερα με ακτοπλοϊκό αποκλεισμό.
Αυτά τα λάθη δεν πρέπει επουδενί να επαναληφθούν, γιατί τότε θα είμαστε όλοι άξιοι της μοίρας μας, και ας μην προσπαθήσουμε να αναζητήσουμε άλλοθι σε άλλους».
http://www.goodnet.gr/index.php?id=13,67198,0,0,1,0
Διαβάστε ακόμη:
Tο ELLI T 36 ετών !! το νέο πλοίο για την Cretan Lines