Πόντιος Πιλάτος το ΣΑΣ. «Ένιψε τας χείρας του» και αποφάσισε για την ακτοπλοΐα στο Αιγαίο.
Την Παρασκευή 17 Μαΐου στη Νάξο, στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποδείχθηκε για μια ακόμα φορά ποιοί ευθύνονται για την άθλια κατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Λήμνου.
Για μία ακόμη φορά εγκρίθηκε αίτημα της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου για νέα παράταση ισχύος της Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας του τέταρτης κατηγορίας πλοίου «ΘΕΟΦΙΛΟΣ», για άλλα τρία χρόνια. Η εταιρεία σύμφωνα με την σύμβαση που έχει υπογραφεί υποχρεούνταν να βγάλει από την γραμμή το πλοίο τέταρτης κατηγορίας και να δρομολογήσει τον προσεχή Οκτώβριο πλοίο πρώτης ή δεύτερης κατηγορίας.
Στο Δελτίο Τύπου του Δήμου Λήμνου, για το θέμα αναφέρονται τα εξής:
"Ο Δήμαρχος Λήμνου που βρισκόταν στη συνεδρίαση κατέδειξε με πλήθος επιχειρημάτων και με την κατάθεση αδιάσειστων στοιχείων την καταστροφική, πολιτική διακρίσεων που ακολουθείται από τους αρμόδιους φορείς, για τα νησιά του Β. Αιγαίου και ιδίως για τη Λήμνο. Κατήγγειλε ότι συνειδητά επιτρέπουν στην εταιρεία που εκμεταλλεύεται μονοπωλιακά σχεδόν τις άγονες γραμμές να υποβαθμίζει συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και να αξιοποιεί κάθε «παράθυρο» που η ίδια η πολιτική ηγεσία δημιουργεί με νομοθετικές παρεμβάσεις που στόχο έχουν πάντα την εξυπηρέτηση των ακτοπλόων και όχι των νησιωτών.
Ο Δήμαρχος Λήμνου παρουσίασε ανάγλυφα την ταλαιπωρία και το μαρτύριο που έζησαν οι επισκέπτες της Λήμνου τις ημέρες του Πάσχα, ενώ διατύπωσε ισχυρές επιφυλάξεις για το τι θα συμβεί στη συνέχεια, αντικρούοντας την προκλητική στάση και τις τοποθετήσεις των εκπροσώπων της ΝΕΛ που με περισσό θράσος παρουσίαζαν ως απόλυτα συνεπή την εταιρεία στις υποχρεώσεις της και ούτε λίγο ούτε πολύ μέμφονταν την Τοπική Αυτοδιοίκηση και του κατοίκους της Λήμνου για «αγνωμοσύνη». Η προκλητική αυτή συμπεριφορά προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και εκπροσώπου της Ένωσης Περιφερειών κ. Γιάννη Μαχαιρίδη, του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Σπιλάνη αλλά και άλλων μελών του Συμβουλίου που στήριξαν τις θέσεις και τα δίκαια αιτήματα της Λήμνου.
Η απόφαση που τελικά λήφθηκε κατά πλειοψηφία και δημοσιεύθηκε την Τρίτη 21 Μαΐου 2013, έρχεται σε αντίθεση τόσο με την κοινή λογική (αφού το πλοίο για το οποίο εγκρίθηκε η παράταση παραμένει εδώ και μήνες ακίνητο στον Πειραιά, ακριβώς κάτω από το γραφείο του αρμόδιου Υπουργού κ. Μουσουρούλη) όσο και με τις θέσεις των Δημάρχων των νησιών του Βορείου Αιγαίου, του Δημάρχου Καβάλας και Προέδρου ΠΕΔ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, των Επιμελητηρίων Θεσσαλονίκης, Λέσβου και Χίου, των εκπροσώπων των παραγωγικών τάξεων αλλά και των εκατοντάδων επώνυμων πολιτών που διαμαρτύρονται και καταγγέλλουν και παρά την αντίδραση του συνόλου τις τοπικής κοινωνίας. Το Σ.Α.Σ. επέμεινε σε μία απόφαση που καταδικάζει το νησί μας, αλλά και τα υπόλοιπα νησιά του Βορείου Αιγαίου, να συνεχίσουν να «εξυπηρετούνται» από πλοία 4ης κατηγορίας.
Η στάση αυτή καταδεικνύει ξεκάθαρα ποιοι είναι υπεύθυνοι για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση. Ως πότε τέτοιες αποφάσεις θα καταδικάζουν τη Λήμνο στην απομόνωση;
Ο Δήμος Λήμνου θα ακολουθήσει και τη νομική οδό, διεκδικώντας όσα μας στερούν οι αδικαιολόγητες αποφάσεις των κρατικών οργάνων.
Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε και δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα να βάζει τα συμφέροντα των κάθε είδους επιχειρηματιών πάνω από τα συμφέροντα της χώρας και των κατοίκων της ακριτικής Ελλάδας".
Εντωμεταξύ, σ αυτή την κρίσιμη συνεδρίαση η Κ.Ε.Δ.Ε αντί να είναι παρούσα και να υποστηρίξει τα αιτήματα της νησιωτικής και ακριτικής Ελλάδας, που όλοι παραδέχονται ότι δεν είναι απλώς δίκαια, αλλά διεκδικούν στοιχειωδώς την αξιοπρέπεια που επιβάλλουν οι νόμοι και το Σύνταγμα για την μεταφορά των πολιτών, απουσίαζε για μια ακόμα φορά από τη συνεδρίαση του ΣΑΣ.
0 σχόλια
Τα σχόλια σας....