Σάββας Τσιμπόγλου αγώνας διαρκείας σε συντονισμό με Εργατικά Κέντρα και άλλους εργαζόμενους.
Σε κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων προσανατολίζεται η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) μετά από την 48ωρη απεργία, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη και την Παρασκευή.
Ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς μιλώντας την Τρίτη σε συνέντευξη τύπου χαρακτήρισε το νέο νομοσχέδιο, που παρουσίασε ο ΥΝΑ, ως casus belli (αιτία πολέμου) και ζήτησε την άμεση απόσυρσή του.
Οι διατάξεις του σχεδίου νόμου, που έβαλαν «φωτιά» είναι:
1) Η θεσμοθέτηση της ατομικής σύμβασης στα κατώτερα πληρώματα της ποντοπόρου ναυτιλίας, με δραματική μείωση μισθών.
2) Η δραματική μείωση των συνθέσεων, ειδικά τους χειμερινούς μήνες στα ακτοπλοϊκά πλοία, η οποία κυμαίνεται από 50% έως και 100% για κάποιες ειδικότητες, όπως είπε ο πρόεδρος των οικονομικών αξιωματικών Ν. Τσάμης.
Ωστόσο, έχει προηγηθεί η δραματική μείωση των συντάξεων, που όπως αναφέρθηκε έχουν φτάσει στο 37% του μισθού των εν ενεργεία αλλά και η αύξηση της φορολογίας των ναυτικών.
«Οι ναυτικοί είχαν κάποια ξεχωριστή μεταχείριση η οποία αποτελεί παρελθόν. Μιλάνε πολλοί για τους μισθούς μας αλλά θα πρέπει να ξέρουν ότι ο ναυτικός δεν πληρώνεται όσους μήνες είναι στην ξηρά ενώ δεν μας λέει κανένας τι θα κάνουμε με τις αποδείξεις αφού εμείς τρώμε στο πλοίο και συναλλασσόμαστε στο εξωτερικό», είπε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος των πλοιάρχων Γιώργος Βλάχος.
Ο πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ Σάββας Τσιμπόγλου ζήτησε την πραγματοποίηση αγώνα διαρκείας σε συντονισμό με Εργατικά Κέντρα και άλλους εργαζόμενους.
Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ Αντώνης Νταλακογιώργος αναφέρθηκε εκτενώς στις δραματικές αλλαγές, που επιφέρει το σχέδιο νόμου.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Θαλαμηπόλων Γιάννης Φραγκουλίδης επεσήμανε ότι ο κλάδος έχει ήδη ανεργία 65% και θα αυξηθεί περισσότερο ενώ ο κ. Τσάμης τόνισε ότι για τα κατώτερα πληρώματα ο μισθός θα είναι λιγότερος από 1.000 δολάρια.
Ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς μιλώντας την Τρίτη σε συνέντευξη τύπου χαρακτήρισε το νέο νομοσχέδιο, που παρουσίασε ο ΥΝΑ, ως casus belli (αιτία πολέμου) και ζήτησε την άμεση απόσυρσή του.
Οι διατάξεις του σχεδίου νόμου, που έβαλαν «φωτιά» είναι:
1) Η θεσμοθέτηση της ατομικής σύμβασης στα κατώτερα πληρώματα της ποντοπόρου ναυτιλίας, με δραματική μείωση μισθών.
2) Η δραματική μείωση των συνθέσεων, ειδικά τους χειμερινούς μήνες στα ακτοπλοϊκά πλοία, η οποία κυμαίνεται από 50% έως και 100% για κάποιες ειδικότητες, όπως είπε ο πρόεδρος των οικονομικών αξιωματικών Ν. Τσάμης.
Ωστόσο, έχει προηγηθεί η δραματική μείωση των συντάξεων, που όπως αναφέρθηκε έχουν φτάσει στο 37% του μισθού των εν ενεργεία αλλά και η αύξηση της φορολογίας των ναυτικών.
«Οι ναυτικοί είχαν κάποια ξεχωριστή μεταχείριση η οποία αποτελεί παρελθόν. Μιλάνε πολλοί για τους μισθούς μας αλλά θα πρέπει να ξέρουν ότι ο ναυτικός δεν πληρώνεται όσους μήνες είναι στην ξηρά ενώ δεν μας λέει κανένας τι θα κάνουμε με τις αποδείξεις αφού εμείς τρώμε στο πλοίο και συναλλασσόμαστε στο εξωτερικό», είπε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος των πλοιάρχων Γιώργος Βλάχος.
Ο πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ Σάββας Τσιμπόγλου ζήτησε την πραγματοποίηση αγώνα διαρκείας σε συντονισμό με Εργατικά Κέντρα και άλλους εργαζόμενους.
Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ Αντώνης Νταλακογιώργος αναφέρθηκε εκτενώς στις δραματικές αλλαγές, που επιφέρει το σχέδιο νόμου.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Θαλαμηπόλων Γιάννης Φραγκουλίδης επεσήμανε ότι ο κλάδος έχει ήδη ανεργία 65% και θα αυξηθεί περισσότερο ενώ ο κ. Τσάμης τόνισε ότι για τα κατώτερα πληρώματα ο μισθός θα είναι λιγότερος από 1.000 δολάρια.
0 σχόλια
Τα σχόλια σας....